Wednesday, 2 March 2011

Rose Dawson..

Assalamualaikum pembaca2 sekalian,

aku ingin cerita tentang pengalaman ku pada hari ini. aku bangun pagi pada jam 10 lebih. tak mandi lagi, tak buat apa2 lagi, bukak laptop terus nak tengok movie. movie yang berkenaan adalah cerita yang diarah oleh YB James Cameron, Titanic. yes cite titanic, citer lama gila, zaman kuno. hehe. aku mmg dah banyak kali nak tengok, tapi selalu tak jadi. salah satu sebab adalah dulu kecik2 papa selalu suruh masuk tidur kol 930, so tok dey la nok tengok perabih cito tu. hehehehe. okay so aku pon bukak cite titanic, first2 tu bosan. then bila aunty rose start bercerita, baru laa citer tu start ;) dia citer pasal jack dawson (leonardo dicaprio) seorang budak 3rd class punya dek, jatuh cinta ngan Rose Dewitt Butaker ( kate winslet ) orang kaya. hahaha. citer dia macam nie...



tak nak lah aku citer, spoiler pulak xD ahhahaha. baik korang tengok sendiri. ehhee



nih gambar titanic..



romantic gila jack dawson dengan rose.

hehehe. masa ending tu, rose selamat,jack tidak diselamatkan. so bila guard tanya apa nama rose tu, rose pon berkata, "Dawson, Rose Dawson"

pada saat tu aku dah start teriyok doh.. hahahahahaha. serious ni, baru second time aku nangis tengok movie. movie pertama adalah citer My Sassy Girl, citer sedih jugak, tapi happy ending ^_^

i wish my love story start like that in titanic, but not end like it. but who cares? yang penting you ada someone yang kau sayang and sayang kau balik. kan kan kan?

hehehe. sorry kepada pembaca2 yang ingin baca tentang topik yang 'hangat' skit tapi tgk2 pasal titanic jer. hahahaha. anyway, you guys should watch titanic! ohh nanti coming soon in 2012, titanic in 3D! hahaha. nak tengok dengan *ehem ehem* hahahaha.

well, that's all for today, Assalamualaikum ! :D


4 comments:

  1. nak tgk ngan ehem ehem ? haha kemaen ag ekau haa.
    btw, cite nie da lame kot. eekeke :p

    ReplyDelete
  2. hahahaha. aku mmg outdated sikit.

    ReplyDelete